Top

Login
Meniu
Prima Pagina Anunturi Gratuite Site-uri Romanesti Firme din Oradea Oradea Virtual Voyage Forum de Discutii Horoscop Felicitari Virtuale Video YouTube Oradea Noaptea Afaceri Stiri din Oradea International Automobile Imobiliare Lumea IT Comunicatii GSM ShowBiz - Vedete Turism Sport Sanatate - Natural Matrimoniale Yeti Sports Hollywood Multiplex Funy Games Miniclip Ziare Romanesti Downloads Clipul Zilei Forum irc Oradea Chat irc #oradea Chat Utilizatori Arhive Toolbar Oradea Feed RSS
Gazduire Web
Horoscop
Varsator
Pesti
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioara
Balanta
Scorpion
Sagetator
Capricorn
Utilizatori Online
Oaspeti Online: 18
Nici un Utilizator Online

Utilizatori inregistrati:
15589
Utilizator Nou: frumy
Subiecte Forum
Bijuterii
De ce sunt permise a...
Sa lansat mancare-or...
Reclama buna la BIOC...
ne sufocam in gunoaie
telefon huawei
Digi Mobil Digi Tel
www.paintballbihor.ro
TAPITERIE AUTO
Autostrazi in Romania
Link Exchange
Gazduire Web
SpuneDa.ro
Imobiliare
Stiri vedete
Forum PC
secrete GSM
Video Clipp.ro
123auto.ro
Sudura Abrazive
VoyageAir - Turism
Cafeaua previne cancerul de ficat

Cafeaua previne cancerul de ficat

Multi dintre noi spunem ca bem cafea de placere, insa putini stiu ca aceasta are efecte benefice asupra organismului. S-a demonstrat stiintific ca persoanele care beau cafea zilnic prezinta un risc redus de aparitie a cirozei, litiazei biliare, cancerului de colon, maladiei Parkinson, diabetului sau astmului bronsic. Studiul a fost realizat de cercetatorii americani si a scos la iveala multiplele calitati ale cafelei.

O ceasca de cafea consumata dimineata inlatura somnolenta si oboseala. Acestea sunt primele efecte care ne indeamna sa bem cafea. Ceea ce putini stiu, este faptul ca licoarea aduce multe alte beneficii organismului. Cafeina creste nivelul de dopamina din creier, mareste frecventa cardiaca, tensiunea arteriala si fluxul de sange in muschii striati si creste diureza.

Pe langa toate acestea, cafeaua imbunatateste atentia, eficienta si performanta la serviciu, reducand, in acelasi timp, riscul aparitiei depresiei sau anxietatii.

Persoanele care beau cafea sunt capabile de un efort intelectual sustinut, iar cercetatorii au ajuns la concluzia ca aceasta reduce riscul de cancer hepatic. S-a demonstrat ca persoanele care beau ocazional cafea prezinta un risc cu 29% mai mic fata de cele care nu consuma.

Integral in Click.


  
Evaluarea este disponibilă doar membrilor.
Nu au fost postate evaluări.
  Comentarii
Nici un Comentariu adaugat. Fii tu primul!
  Adauga Parerea Ta!
Doar utilizatorii autentificati pot adauga comentarii.
  Alte titluri din aceasta sectiune
- Mai multe riscuri cardiace pentru cei care dorm putin
- 6 trucuri pentru a nu face indigestie de Paste
- Pneumonia este in stransa legatura cu poluarea
- Telefoanele mobile, mai periculoase decat fumatul
- Sexul reusit dureaza cat o pauza de reclame
- Viagra aniverseaza zece ani de existenta
- Cafeaua previne cancerul de ficat
- Cum sa treci peste infidelitate
- De ce simt barbatii nevoia sa insele?
- Berea si bauturile spirtoase - mai putin daunatoare pentru creier decat vinul
Reclame












Linkuri pe Categorii - SiteMap



Top
Copyright © 2003-2008  COMPUTEC  tel: +40-722-498-687 - Pagina generata de server in 0.328309 de secunde.