Top

Login
Meniu
Prima Pagina Anunturi Gratuite Site-uri Romanesti Firme din Oradea Oradea Virtual Voyage Forum de Discutii Horoscop Felicitari Virtuale Video YouTube Oradea Noaptea Stiri din Oradea Evenimente Politic International Afaceri Automobile Imobiliare Lumea IT Comunicatii GSM ShowBiz - Vedete Turism Sport Sanatate - Natural Matrimoniale Yeti Sports Hollywood Multiplex Funy Games Miniclip Ziare Romanesti Downloads Crazy Tuning Forum irc Oradea Chat irc #oradea Chat Utilizatori Arhive Translate in English Toolbar Oradea Feed RSS
Publicitate pe Oradea.Net Gazduire Web
Utilizatori Online
Oaspeti Online: 14
Utilizatori Online: ccornelt, sile

Utilizatori inregistrati:
17520
Utilizator Nou: ionut19tz
Berea si bauturile spirtoase - mai putin daunatoare pentru creier decat vinul

Berea si bauturile spirtoase - mai putin daunatoare pentru creier decat vinul

Consumul de bere si bauturi spirtoase este mai putin daunator pentru creier si memorie decat cel de vin, potrivit unui nou studiu. Cativa oameni de stiinta din Germania au descoperit ca partile din creier care asigura memoria si orientarea spatiala a persoanelor care consuma vin sunt mult mai afectate decat la persoanele care consuma alte tipuri de alcool, informeaza news.com.au.

Cercetatorii de la Universitatea Gottingen au constatat ca zona creierului responsabila cu memoria (hippocampus-ul) unei persoane alcoolice este cu 10% mai mica decat la persoanele sanatoase.

Potrivit cercetatorilor, hippocampus-ul la persoanele care nu consuma alcool avea 3.85 ml, iar la consumatorii de vin doar 2.8 ml. La persoanele care consuma bere hippocampus-ul avea 3.4 ml si la cele care consuma bauturi spirtoase 2.8 ml.

In urma acestor rezultate, oamenii de stiinta au concluzionat ca cel mai daunator pentru creier este vinul.

Acesta este primul studiu in care s-a tinut cont de fiecare tip de bautura alcoolica si de modul in care aceasta afecteaza creierul.

de S.B. HotNews.ro


  
Evaluarea este disponibilă doar membrilor.
Nu au fost postate evaluări.
  Comentarii
Nici un Comentariu adaugat. Fii tu primul!
  Adauga Parerea Ta!
Doar utilizatorii autentificati pot adauga comentarii.
  Alte titluri din aceasta sectiune
- Dezvirginarea precoce produce leziuni ireversibile
- Atractia fata de sexul opus sta la cheremul testosteronului
- Dieta care vă protejează de cancer
- Vrei sa traiesti mult? Mananca peste si soia!
- Lamaile nu inseamna doar vitamina C
- Noua tulburari ciudate ale somnului
- Ochelarii de soare - o necesitate
- Tantarii prefera blondele. Sapte motive pentru care te aleg pe tine
- Mai mult sex, mai putine kilograme
- Sase secrete ale celor in industria produselor de slabit
Reclame











Linkuri pe Categorii - SiteMap





Top
Copyright © 2003-2008  COMPUTEC  tel: +40-722-498-687 - Pagina generata de server in 0.334271 de secunde.